Jumaat, 1 Januari 2010

Memori

setiap hari ku tulis yang ku telah jatuh cinta tp ku rasa bersalah..tidak ku nyatakan padamu..adakah kau merasa apa yg sedang ku rasa????terpanah tancap asmara harapnya kau dah terima....maaf kan aku kerna menyintamu...maaf jika ku xpadan dgn mu....tp ku berjanji kau pujaan hati....akan ku jaga hingga akhir nanti....maafkan aku terus memujamu.....maafkan aku yg terlanjur merindu.....di dalam hujan renyai aku mengintai langit mengharap engkau akan setuju menyintai aku....

namun semua itu mustahil bila berlabuhnya tirai tahun baru yg pasti menjnjikan sesuatu yg lebih misteri penuh tanda tanya....bermulanya disini aku mnyedari yg kita sudah jauh n terlalu jauh untuk impian yg pnah kita bina dulu...namun sesungguhnya aku tetap seperti dulu yg pnah kau knali...insan yg akan sentiasa menyokong n sentiasa ada......

walau sejauh mna kau buang aku dlm hidup ini sedikit pun xpnah aku simpan dendam sesungguhnya aku terlalu menyayangi dirimu... lebih dr segala...... maafkan aku sekali lagi kerana terlanjur menyayangi n menyintaimu....

hari ini, thun ini, waktu ini n saat ini..... hendak ku khabarkan pd semua... yg aku terlalu merinduimu..... terlalu n terlalu... maafkan aku..... maaf atas kesilapan hati ini..... tanpa sedar aku menangis lagi.......

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Aku & Diriku... Diriku terdiam seribu bahasa Menjadi alpa dengan apa yang ku terima Menjadi sangsi akan hidup yang dijalani Satu pe...