Jumaat, 29 Januari 2010

menyesal.............

semua telah ku yakin....kau lakukan semua ini padaku...
meski dihati merasa....
kau berubah saat mengenali dia......
bila cinta tak lagi untukku...
bila hati tak lagi padaku....
mengapa harus dia yang merebut dirimu .....
bila aku tak baik untukmu...
dan bila dia bahagia dirimu..aku kan pergi
meski hati tak kan rela......
terkadang ku menyesal
mengapa ku kenalkan dia padamu...
bila cinta tak lagi untukku
dan bila hati tak lagi padaku....
semuanya berpaling arah kerana dia telah merampas segalanya...
kerana dia yang lebih sempurana....
kesempurnaan yg kau cari telah kau temui
dalam kabur n membutakan mata hatimu...
harapanku moga engkau cepat sedar dr mimpi hitam itu....
sesungguhnya aku tiada kekuatan untuk mempertahankan hak ku....
namun....
andai itu semua kebahagianmu.....
akan ku turuti dan aku akan sentiasa ada
untuk membuat kau terus tersenyum...
harapan ku jugak moga dia benar2 ikhlas denganmu...
kerana aku lebih mengenali dia dari engkau....
bila aku melihat wajah gembira mu itu...
tak sanggup aku melihat wajah dan airmata kekecewaan mu bila mengetahui hal sebenar....
namun.....
andai suatu hari nnt
bila aku sudah tiada lagi untuk menjaga n mempertahankan mu....
moga engkau tetap tabah dan sentiasa ceria dan gembira seperti hari ini..
akan sentiasa ada sinar dan kebahagia menantimu di hujung jalan
meskipun aku sudah tiada..
kekalkan la wajahku dimindamu..
abadikan secebis memori itu....



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Aku & Diriku... Diriku terdiam seribu bahasa Menjadi alpa dengan apa yang ku terima Menjadi sangsi akan hidup yang dijalani Satu pe...